Wednesday, October 29, 2008









Setiap hari ku tulis,
Yang Ku telah jatuh cinta,
Tapi ku rasa bersalah,
Tidak ku nyatakan...padamu....
Adakah engkau merasa,
Apa yang sedang ku rasa,
Kepada tancap asmara,
Harapnya kau dah terima,

Maafkan aku kerna menyintamu,
Maaf jikaku tak padan denganmu,
Tapi ku berjanji ,
Kau juwita hati,
Akan ku jaga hingga akhir nanti,

Maafkan aku terus memujamu,
Maaf aku yang terlanjur merindu,
Didalam hujan renyai,
Aku mengintai langit,
Mengharap engkau akan setuju,
Menyintai aku....

Menyanyi dan bisikkanlah sayang,
Baiknya kau dalam jiwa,
Tak tahan rasanya menanggung kasmara,
Agar dapatku lelapkan mata...
Mengkhayalkanmu, bermimpikanmu sepanjang malamku...

7 comments:

NMAMR said...

ewah2..i dunno u hav a blog..hihi..cute2..sweet2..:p

kumansakti said...

now iknow~ now iknow~ :)

nana abdullah said...

diz is d simplest blog ever..but i do appreciate u =) thanks

MIFTAH said...

hehe...xde per nk kater..congratz for both..blog n the 1 u admirer..
nana..slmt bercuti..:-)

nana abdullah said...

thanks miftah..do pray 4 us =)epi olide..miss u cayam =p

sha_jah said...

wehehehehehe...nana!

nana abdullah said...

bkpe joh??sawan ke...hehe